Acesta este cursul care te ajută să îți crești prețul fără să superi sau pierzi clienți

Ești proprietar de afaceri sau liber profesionist?

Nu ai crescut prețurile în ultima perioadă de teamă că o să pierzi clienți?

Crezi că meriți să câștigi mai mult și să ai prețuri mai mari?
 
Dacă ai răspuns cu DA la una dintre întrebări, acest curs online este pentru tine
 
România este o țară cu o populație foarte sensibilă la preț.
 
Oamenii caută reducerile, prețurile mici și cele mai bune oferte. Multe firme de abia supraviețuiesc în lupta de a oferi servicii și produse de o calitate bună la un preț competitiv. 
Concurenții apar ca ciupercile după ploaie și o bună parte dintre ei lucrează la negru facând concurență neloială celor care vor să facă lucrurile etic, legal și moral.
 
Dar tu ai un AS în mânecă!
Există 11 situații în care o creștere de preț de 10-20% este justificabilă și acceptabilă de către clienți. Cât ar fi profitul tău dacă de mâine ai crește prețurile cu 15% și nu ți-ar pleca nici un client, din contră ar veni clienți noi care nu au cumpărat de la tine până acum pentru că au crezut că ești prea ieftin?
Este posibil să îți crești prețul fără să pierzi clienți

 

Când creșterile de preț sunt făcute așa cum trebuie și atunci când trebuie, nu vor impacta negativ clienții. În loc să pierzi clienți strategici, vei pierde câțiva clienți care oricum dădeau mai multe bătăi de cap (legea lui Pareto spune ca 20% din clienți generează 80% din probleme) și în locul lor vei putea atrage clienți premium care sunt dispuși să plătească mai mult.

Dar nu poți pur și simplu să hotărăști ca de mâine să îți crești prețul. Sunt câteva acțiuni care trebuie făcute înainte. Trebuie să pregătești terenul și să comunici intern (în firmă) și extern (către clienți) într-o manieră potrivită ca să aibă rezultatul scontat. Trebuie să găsește metode prin care să justifici creșterea respectivă și să o comunici în limbajul clientului.

NETFLIX a decis să crească prețul serviciului lor cu 60% și a pierdut peste un milion de clienți și 50% din valoare pe bursă dintr-o greșeală pe care o fac mulți antreprenori din Romania. Dar tu ai ocazia să înveți din greșeala lor și să faci creșterea prețului corect.

 

Venitul și profitul tău crește și ai mai puține bătăi de cap
 

 

Peste 100 de afaceri mici și mijlocii din România au decis să folosească metodologia propusă de mine pentru a crește prețul cu procente între 5 și 100%. Și în loc să piardă clienți și afacerea lor să fie afectată și-au crescut semnificativ profitul și au câștigat clienți noi.

Dacă ești cel mai ieftin sau printre cei mai ieftini din piață atragi o categorie de clienți care se uită doar la preț. Sunt clienții cei mai sensibili la orice modificare de preț și sunt cei mai pretențioși. Îți dau multe bătăi de cap și nici nu sunt dispuși să plătească un preț mai mare.

Odată cu creșterea prețului aceștia vor migra către concurenții tăi mai ieftini. Ș tu vei putea atrage clienți noi, clienți premium, care sunt dispuși să plătească mai mult. Dar pentru asta trebuie să faci creșterea prețului în momentul potrivit, folosind metodologia potrivită și comunicând în piață corect această creștere.

 

Ești pregătit să îți crești venitul și profitul și în același timp să scapi de clienții care îți dau bătăi de cap?
Majoritatea antreprenorilor nu au mai mulți clienți buni pentru că sunt prea ocupați cu clienți nașpa. Acei clienți care fac reclamații, se plâng, vor mai mult, vor să adaptezi totul în funcție de nevoia lor particulară, dar nu sunt dispuși să plătească un preț un pic mai mare pentru asta.

Accesează cursul “Cum să crești prețul fără să îți superi clienții” și descoperă pașii simpli prin care poți să îți crești prețul cu procente între 5 și 100%. Și să nu pierzi clienți, din contră, să câștigi o piață nouă!

Cursul “Cum să crești prețul fără să îți superi clienții” conține:

Cui i se potrivește acest curs?
 
Firmelor care vând servicii către alte firme sau către persoane fizice, freelancerilor, tuturor categoriilor de liberi profesioniști, firmelor de comerț, contrucții, transporturi, producție, HoReCa, IT și din sănătate.

Q

Întrebări frecvente

O profesoară de engleză și-a dublat prețul și după doar o lună ne-a spus că a pierdut câțiva clienți, dar acum lucrează mai puțin și câștigă mai mult.
Video 1
De ce este important să crești prețul? – 26:37 min
Video 2
Cum, când și cât să crești prețul ca să nu pierzi clienți? 26:43 min
Video 3
Când să nu scazi prețurile? - 8:54 min
Video 4
Ce pericole există când crești prețul și cum le poți evita? 10:43 min
Video 5
Recapitulare și care sunt următorii pași? 3:55 min

Q

Q

A

A

A

Sigur mi se potrivește și mie acest curs?
 
Metodele predate în curs au fost testate cu succes în mai multe domenii și în sute de firme. Exemplele folosite în curs confirmă că se poate aplica și în cazul tău.
Pot să văd o mică parte din curs înainte să decid să-l cumpăr?
 
Ai la dispoziție 14 zile să testezi cursul. Dacă simți că din orice motiv aceste lecții video nu ți se potrivesc, îți vom returna banii achitați. Vrem să ne asigurăm că ești 100% mulțumit și acest curs te ajută. Această garanție nu are litere mici și condiții ascunse.
Rezultatele celor care au decis să urmeze această metodologie:
ÎNSCRIE-TE ȘI TU ACUM 
și învață cum să îți crești prețurile fără să pierzi clienți!
 
Garantăm 100% satisfacția ta!
Dacă din orice motiv nu ești mulțumit de curs îți returnăm banii în maxim 48 de ore. Garanție valabilă în primele 14 zile de la achiziție.
Vreau acces la curs

Copyright © 2019 UPRISERZ

Pot urmări acest curs de mai multe ori?
 
Din momentul achiziției cursul este al tău pentru totdeauna. Vei putea să-l accesezi oricând, de oriunde și de câte ori dorești. Ai nevoie doar de internet și un telefon sau laptop.

Q

A

De ce să mă abonez pe platforma Upriserz?
 
Acum ai și posibilitatea ca în loc să cumperi cursul, să platești o fracțiune din prețul cursului pe un abonament lunar pe Upriserz și să parcurgi acest curs, dar și alte zeci de cursuri care te ajută să îți crești veniturile.

Q

A

Un designer a ales să-și crească prețul cu 50% și doar schimbând piața la care se adresa a reușit să își crească și numarul de clineți în timp ce factura cu 50% mai mult pentru fiecare lucrare.
O firmă de producție publicitară a decis să crească prețurile cu 15% imediat după campania de Black Friday. După doar 3 luni și-au dublat profitul și aveau și mai mulți clienți.
Un restaurant a decis să folosească una din cele 11 metode prezentate în curs pentru a crește prețurile din meniu în medie cu 18% și vânzările au crescut încă din prima lună.
După multe insistențe o firmă de transport a acceptat să crească prețurile cu 5% și în urma comunicării eficiente făcute în campania de creștere au reușit să câștige un client nou care a adus 13% din cifra de afaceri pe un an a firmei.
Un magazin on-line a crescut prețurile cu 4% deși sunt într-o piață concurențială foarte puternică și vânzările au scăzut în prima lună după care au crescut cu peste 30%, ajungând la o creștere a profitului de aproape 90%.

INVESTIȚIA TA

ALEGE ABONAMENTUL LUNAR UPRISERZ ȘI AI ACCES LA CURS CU DOAR  1 euro / prima lună
 
Vreau cursul și acces în UpriserzVreau doar cursul

FIRME CARE FOLOSESC METODOLOGIA PREDATĂ DE LORAND:

Ce se întâmplă după prima lună?
 
Doar acum plătești doar 1euro, iar din a 2-a lună 19.99 euro/lună. . Abonamentul tău va avea activată automat plata recurentă. 
Asta înseamnă că la data scadentă a abonamentului se va efectua automat plata de pe cardul tău, ca tu să-ți păstrezi accesul neîntrerupt în platformă. 
Poți opri recurența în orice moment, cu un singur click din contul tău de pe platformă. 

Q

A

Vreau acces la curs