WEBINAR LIVE GRATUIT: 26 MAI, ora 20:00

Marketing eficient in orice vremuri, inclusiv de criza

Principii si tehnici care te ajuta sa fii eficient in promovarea ta, nu sa arunci bani pe fereastra

Webinar organizat de:

Inscrie-te si participa la webinar sa afli:

Acest webinar gratuit este pentru tine daca:

Esti antreprenor si te ocupi tu de marketing in firma ta

Esti freelancer in marketing sau vrei sa faci marketing in viitor

Esti angajat intr-o firma si marketingul e responsabilitatea ta

Bonus daca participi!

Inscrie-te si participa pana la final si o sa primesti o lista cu cei mai importanti indicatori de marketing pentru o firma care vinde on-line si pentru o firma care vinde off-line, indiferent ce vinde. 

Hai la webinarul din 26 mai, ora 20, ca sa vezi 
de ce ai de fapt nevoie pentru un marketing eficient

© Copyright Upriserz

Inscrie-te acum:

Afli ce principii am urmat noi, la Upriserz, ca sa ne atingem tintele financiare pe tot anul. Si asta in doar 4 luni!

Ne vedem la webinar in
26 Mai, ora 20:00 

Vezi inregistrarea

Lorand Soares Szasz 
Fondator Upriserz

Care este cel mai important element in marketing care defineste totul: strategia, limbajul, canalul de promovare, pretul si oferta
 
Cum descoperi nevoia, dorinta, problema si frustrarea clientilor si cum iti construiesti lista de beneficii in asa fel incat clientul sa simta ca produsul/serviciul tau i se potriveste perfect
 
Cum stabilesti corect nisa careia ar trebui sa te adresezi ca sa vinzi tintit

Unde ar trebui sa fii activ (pe Facebook, Instagram, Youtube, Tik-Tok, LinkedIN, Twitter si alte retele de socializare)

Cum reusesc concurentii tai sa vanda mai scump si sa vanda mai mult si ce poti sa faci tu ca sa nu mai concurezi cu pretul niciodata
1
2
3
4
5
6
7
8
Cum construiesti un material de promovare (ad pe Facebook, landing page, afis, fluturas, mail, etc..) care sa aduca vanzari
 
De ce ai uneori senzatia ca ai clienti care nu inteleg deloc ce vinzi tu defapt si ce ar trebui sa stii ca sa schimbi asta
 
De ce materialele de marketing pe care le folosesti acum se adreseaza doar catre 3% din potentialii tai clienti si de ce pe restul ii pierzi

Care sunt indicatorii pe care trebuie sa ii cunosti in marketing (ex. CLV, CAC, ROAS, % de conversie in diferite parti ale funnelului, etc..)?

De ce nu este suficient sa ai un produs sau serviciu bun ca sa ai succes si ce rol joaca marketingul in succesul firmei tale sau a firmei pentru care lucrezi?
9
10

WEBINAR LIVE GRATUIT 
26 MAI, ora 20:00

Vezi inregistrarea